zondag 5 juni 2016

Waf! Voor jou

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.
Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie de tweede kaart laten zien die ik bij mij had met de demo voor Marianne Design bij hobbywinkel Creatief Centrum Heesch in Heesch. De stempeltjes heb ik ingekleurd met mijn Brushmarkers. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen van Marianne Design:

Paper blocs Eline's Babies blue PB7049
Poes, hond, voetbal en tekst HT1607
Doilly vierkant en bordje CR1369
Gras CR1355
Lint JU0922
Touw JU0949
Tule JU0924
Label CR1352
Blauwe plakparels JU0938

Papicolor Original kaartenkarton:
hagelwit (930)
babyblauw (956)
grasgroen (907)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

47 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal ,
    Wat een liefje erg mooie kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, leuk gedaan met het lint!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en heel mooi kaartje Chantal

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en superleuke kaart met de schattige diertjes,Chantal.Enige teksten en een prachtige stans.Mooi afgewerkt met het lint,de gems en de zwarte streepjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Chantal,
    de stans met lint is prachtig en ook je beestjes zijn leuk!
    Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Chantal!
    leuk met die beestjes en een hele mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tja, wat we van je kaart vinden Chantal...
    ....
    dat het weer een supermooie is natuurlijk! Heel tof gemaakt! Heb de stempeltjes ook gekocht, zo leuk hé, vooral in combinatie met de grappige teksten!
    Leuk hoe je het tekstplaatje mee geweven hebt op de vierkante mal!
    groetjes,
    Nancy
    (weer helemaal ok nu?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh...wat is dit ook een super schattig kaartje, Chantal. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schatje, je hebt deze weer erg leuk gemaakt!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart weer helemaal leuk Chantal.
    Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! En zo mooi verzorgd! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Chantal ! Hopelijk is je rug intussen ook weer helemaal in orde ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal
    Wat een mooi kaartje mooie kleuren en wat heb je stempeltje mooi ingekleurd
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd is het geworden! Mooi gekleurd ook.

    Fijne avond!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje. Prachtige ingekleurde stempel en erg leuk met dat lint Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal, ik heb hem eens even in de vergroting zitten bekijken. Het stempeltje is prachtig ingekleurd, ik dacht dat je een knipvel gebruikt had..:D Een hele lieve kaart met grappige teksten en die getekende stiksteekjes geven er een leuke twist aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He Chantal, was leuk in Heesh he? Wat een lieve kaart en het stempeltje is ook zo mooi ingekleurd ( vooral het katje ), hoop dat de postbode morgen mijn MD spulletjes eindelijk bezorgt. Fijne avond nog, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is zo lief!!!
    Supermooi ingekleurd.
    Hoe gaat het met je rug? Ik hoop een stuk beter.

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Chantal
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt in frisse kleuren, wat leuk met het doorgeregen lintje, prachtig gekleurd en afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    Al weer zo'n mooi ingekleurd kaartje!!! Knap je al weer wat op?? En hoe was het in Heesch??
    Ik ben benieuwd.
    Fijne week!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supercute.....een heel lief kaartje. Super ingekleurd en heel leuk verwerkt tot een Prachtige kaart.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk kaartje Chantal, ik heb de beestenboel stempels maar ik denk dat ik deze ook nog ga kopen ik vind ze super leuk!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super mooi zo lief die stempeltjes van kat en hond

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart !!!
    Het hondje en de poes zijn zo leuk en wat heb je ze mooi gekleurd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een lief kaartje leuk zijn ze de hond en kat stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi gekleurd zeg ! Superleuk kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. erg mooi en heel lief net als de roze groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooohhh wat een schatje, mooi plaatjes papier en mallen hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zoooo leuk, mooi ingekleurd. In één woord weer een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo leuk is je kaartje Chantal! Wie zou het potje voetbal winnen ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Enig kaartje Chantal, leuk hoe je het tekstlabeltje met het lint mee geregen hebt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super schattig, mooie mal met dat lint. Erg mooi ingekleurd die stempelafdrukjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaartjes weer. Heb er een paar gemist in mijn vakantie. Super gaaf zijn ze.
    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gezellige beestenboel, Chantal! Je hebt het ook weer prachtig ingekleurd :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Chantal,
    ook weer erg leuk!
    Wat zijn die stempeltjes leuk zeg!!!
    Onwijs gaaf!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha Chantal,
    Deze is ook weer zo lief! Mooi met dat lintje erdoorheen. Ik had vanmorgen al gekeken en dacht dat ik al gereageerd had, maar nee dus.
    Soms ben ik te nieuwsgierig en dan kijk ik terwijl ik eigenlijk geen tijd heb, vlak voor ik moet gaan weken bijvoorbeeld. Hihihi, hoezo een beetje verslaafd.
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super mooi tafereeltje heb je gemaakt Chantal! Ik ben helemaal weg van je hond en poes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal
    Schitterend is je kaartje weer en zo lief, en de poes en hond zijn ook zo mooi ingekleurd.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart.Mooi zoals je de stempel hebt ingekleurd.
    Mooie mal ook weer!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Chantal ik zie hier 2 superleuke kaarten deze en hieronder met de mooi vierkante mal
    waar een leuk lintje doorkan. Heel erg mooi gemaakt. Alle twee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Chantal,

    Even een kort berichtje voor jou, ik zag zo snel geen email in de sitebar dus ik doe het maar even zo. Want ik heb je al even gemist en je deed ook niet mee bij de scrapcards challenge. Hoe is het met je rug?? Nog niet goed denk ik. Ik hoop dat het wel iets vooruit mag gaan. Ik hoop dat je je dagen een beetje door kan komen zonder scrappen. Kalm aan!!! En ik hoop je gauw weer hier te zien!!!

    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dit is een prachtig kaartje! Ik mis blogpost v je.. Ik lees dat je last van je rug hebt?? Hoe gaat het nu? Gr Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hey Chantal, ik mis je! Gaat het goed met je?
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. What a darling card design Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!